شنبه 15 اردیبهشت 1403

🔹سرویس ورزشی موج برنا - پنجشنبه برگ زرین دیگری از افتخارات دکتر رفیعی و همکارانش در هیات بسکتبال استان گیلان و هیات شهرستان رشت خواهد بود ، حضور پورشور اهالی بسکتبال نگاهها را معطوف به این رشته کرد و این همگرایی نمایش همدلی بود ، واژه ای که شعار نبود و به عمل تبدیل شد .
🔹دکتر رفیعی سرپرست هیات بسکتبال استان گیلان با بیان اینکه ، خانواده بسکتبال به معنای واقعی کلمه مشق عشق و همدلی کردند افزود :

 در اولین گام با از خانواده بزرگ و فهیم بسکتبال تشکر کنم که یار و همراه ما بودند ، از داوران پر تلاش و خانواده هایشان که در سرما و گرما و در هر شرایطی و خصوصا در این مراسم حضوری سبز داشتند ، از مربیان و بازیکنان که همراه خانواده های خود گرمی بخش این مراسم بودند ،از تمامی پیشکسوتان بسکتبال که خصوصا در هیات حال حاضر لقب حقیقی پدران معنوی را دارند و در گردهمایی و این جشن دلسوازنه ما را رهنمود و یاری رساندند.
بر خود لازم می دانم از همه مسیولین گرانقدر از جناب گرامیان مسیول استانهای فدراسیون ، کاظم مهنایی بازیکن ارجمند اسبق تیم ملی ، افشین رضاپور ورزشی نویس و کارشناس رادیو ورزش ، از مهندس جعفرزاده ، از اعضا محترم شورای شهر و استاد رهنما ، قهرمانان ملی ، سعید حسنی پور قهرمان کاراته ، اصغر کاردوست ، و حال بربار ، محمدرضا عابد محزون و فردفرد همراهان گرانقدر تشکر و‌قدر دانی نمایم .
وی در خصوص سوپرایز خبری این جشن هم گفت : برنامه اصلی رونمایی از لباس بسکتبالی سپید رود بود .
اتفاق بزرگ و خاصی که با درخواست بنده و پیگیری های مهندس یونس پور و مهندس جعفرزاده نماینده ورزش دوست و دلسوز مردم فهیم رشت در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت .
این درخواست با حمایت و قبول مردی بزرگ به نام دکتر تن زاده میسر شد تا همانطور که در فوتبال ناجی تیم و باشگاه پر سابقه سپیدرود شد ما را در این مهم یاری رساند .

دکتر رفیعی  افزود : پاسخی قاطع و جالب توجه اهالی بسکتبال و سوپرایزی که آنها در پایان انجام دادند و لوح یادبودی به بنده اعطا شد ، یادآور این نکته خواهد بود که باید این راه را پر قدرت تر و با صلابت ادامه دهم و امیدوارم در این راه بتوانم شایستگی بسکتبال گیلان را بیش از پیش به گوش ایران و ایرانیان برسانم .

دکتر رفیعی در پایان گفت : خداوند منان را شاکرم که توفیق خدمت به جامعه ورزش خصوصا رشته بسکتبال را به من داد و حضور شما سروران یادآور شد راه را درست می رویم ، اما تقاضای بنده این است که راه برای رسیدن به ۱۰۰ ادامه دارد و باید دست به دست هم برای تحقق شهرهای گیلان ، شهرهای بسکتبالی تلاشی مضاعف نمایم .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna